در این روش شما میتوانید با داشتن شماره موبایل به صورت پیامکی از رمز عبور وب سایت خود مطلع شوید. چنانچه پس از حدود ۲ تا ۳ دقیقه پیامک را دریافت نکردید، یا شماره موبایل شما در پروفایل صحیح نیست یا پیامک های تبلیغاتی توسط خط شما قابل دریافت نیست. در حالتی که پیامک برای شما مشترک گرامی قابل استفاده نبود روش دوم بازیابی رمز عبور را پیگیری نمایید.
روش دوم: دريافت شناسه ورود به وب سايت مشترکين
- مرحله اول : احراز هويت
مشترک گرامی، شما میتوانید با ارائه شماره تلفن خط ADSL و یا شماره سریال مودم سرویس بیسیم خود و نیز یکی از شمارههای اشتراک یا شماره توافقنامه، آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام به شرکت ارائه کرده اید، شماره کامل یکی از صورتحسابها و یا نام کاربری اکانت PPPoE خود، از شناسه وبسایت مشترکین خود مطلع شده و رمز عبور آنرا توسط فرم زیر تغییر دهید.
توجه داشته باشید چنانچه به هر دلیل تمایل به استفاده از این روش ندارید، میتوانید هر لحظه با بخش پشتیبانی شرکت به شماره تلفن ۸۱۶۸۶۸۶۸ تماس گرفته و اطلاعات اشتراک خود برای ورود به وبسایت مشترکین را دریافت نمایید.