پاسخ به سوالات شما در زمینه نحوه تهیه خدمات رهام داتک

  1. سرویس‌های رهام داتک را چگونه می‌توانم تهیه کنم؟

    برای تهیه هر یک از خدمات رهام داتک لازم است بر روی لینک سفارش در بالای صفحه کلیک کرده و علاوه بر آگاهی از تعرفه خدمات از آخرین طرح های فروش ویژه نیز آگاه شوید. پس از ثبت نام اطلاعات شماره تلفنی که میخواهید بر روی آن خط ADSL داشته باشید را وارد کرده و مبلغ وجه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید تا سرویس مورد نظر در صف راه اندازی قرار بگیرد. در ضمن با مراجعه حضوری یا تلفنی با داتک و یا نمایندگان داتک شما میتوانید از مشاوره همکاران فروش داتک بهره مند شوید.

  2. آیا می‌توان بدون حضور در شرکت و تنها با تلفن مشترک خدمات بی‌سیم، ADSL و یا Dialup شد؟

    چرا که نه! همکاران بخش فروش در تمام مواردی که مطرح شد آماده ارائه خدمات به شما علاقمندان به سرویس‌های رهام داتک هستند. شما می‌توانید با تکمیل نمودن « فرم درخواست اشتراک » بر روی وب‌سایت حتی بدون تماس تلفنی، تقاضای خود را اعلام کرده تا کارشناسان ما به درخواست شما رسیدگی نمایند، تمامی پیگیری‌های لازم بدون مراجعه حضوری انجام شده و می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید. بسیار خوشحال می‌شویم که شما را در جمع خانواده مصرف کنندگان خدمات داتک ببینیم.

  3. آیا شرکت روزهای تعطیل برای نصب سرویس اقدام می‌کند؟

    سرویس‌های بی‌سیم احتیاج به نصب از طرف شرکت ندارد و مشترکین به راحتی می‌توانند به تنهایی با مطالعه راهنمای نصب از آن بهرمند شوند، در واقع مشترک خود مهندس سیستم خود می‌گردد و چنانچه در این راه به مشکلی برخورد کند، همکاران ما در قسمت پشتیبانی فنی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات تلفنی جهت رفع مشکل هستند. اما برای نصب سرویس های ADSL به دلیل نیاز به همکاری با مخابرات منطقه ای که مشترک در آن قرار دارد، در حال حاضر این امکان وجود ندارد که در روزهای تعطیل اقدام به راه‌اندازی سرویس ADSL نماییم.

  4. چطور می‌توان نماینده فروش رهام داتک شد؟

    برای اخذ نمایندگی تماس تلفنی و مذاکره حضوری الزامی است. شرایط نمایندگی برای خدمات مختلف شرایط متفاوت است، بنابراین با بخش فروش شرکت تماس بگیرید، با شما قرار ملاقاتی گذاشته می‌شود تا موضوع پیگیری شود.