کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت میتوانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:
پرسشهای متداول و اطلاعات مفید:
قبل از هر اقدامی چنانچه سوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
hami@datak.ir:
آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سوالات و پیگیر مشکلات شما است.
ارسال SMS به شماره ۱۰۰۰۰۸۱۶۸۱:
شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده میشود.
ارتباط با شرکت:
صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخشهای مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وبسایت فعال میشود.
ارسال پیام:
فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده میشود.