به منظور ایجاد تسهیلات برای کاربرانی که با مشکل پایان اعتبار و قطع شدن سرویس خود در یک روز تعطیل یا خارج از ساعات اداری یا عدم امکان دسترسی به ابزار پرداخت مستقیم از طریق بانک یا شرکت روبرو میشوند، رهام داتک امکان پرداخت اینترنتی را در وبسابت خود مهیا ساخته، این سرویس به شما این امکان را میدهد که در تمام اوقات شبانهروز، حتی در روزهای تعطیل یا ساعات غیراداری وارد سایت رهام داتک شده و اعتبار سرویس خود را تمدید نمایید.
امروزه بسیاری از افراد، حداقل در یکی از بانکهای عضو شبکه شتاب دارای کارت پرداخت الکترونیکی میباشند. شما نیز میتوانید با داشتن هریک از کارتهای اعتباری بانکهای عضو شبکه شتاب، اقدام به تمدید سرویس خود نمائید.
با کمک پرداخت الکترونیک بدون معطل شدن در صف انتظار مشتریها، روبرو شدن با ترافیک شهری برای رفت و آمد یا صرف هزینههای دیگر، میتوانید سرویس خود را تمدید نمایید.
با کمک هریک از کارتهای پرداخت (Debit) بانکهای ملی، ملت، کشاورزی، پارسیان، سامان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، توسعه صادرات و ... و یا کارتهای اعتباری که عضو شبکه شتاب هستند، میتوانید سرویس خود را تمدید نموده و شماره رهگیری دریافت نمائید. شماره رهگیری به شما این امکان را میدهد تا چنانچه به هردلیلی عملکرد انتقال وجه از حساب شما به شرکت، با موفقیت رخ ندهد، بتوانید پیگیر پرداخت خود باشید. پیگیری پرداخت بسیار ساده است، شما میتوانید در صفحه بانک عملکردهای مالی خود را دنبال کنید و یا از طریق وبسایت مشترکین رهام داتک درحداقل زمان از وضعیت پرداخت وجه خود مطلع شوید. همچنین بخش پشتیبانی گروه شرکتهای داتک در طول شبانهروز آماده ارائه هرگونه راهنمایی جهت پرداخت الکترونیک به شما کاربران گرامی هستند.
قابل توجه شما که شاغل یا دانشجو هستید و یا به هر دلیلی نمیتوانید منزل یا محل کار خود را ترک کنید. شما میتوانید در شرکت، خانه و یا هر محیطی که دسترسی به کامپیوتر و اینترنت داشته باشید در کوتاهترین زمان ممکن سرویس خود را با استفاده از پرداخت الکترونیک اینترنتی تمدید نمایید.
روزانه صدها نفر از مشترکین گروه شرکتهای داتک با استفاده از پرداخت الکترونیک، سرویس اینترنت خود را تمدید مینمایند، به این ترتیب دیگر نیازی برای مراجعه به شرکت، بانک و دیگر فعالیتهای اضافی را نداشته و میتوانید در وقت و زمان خود صرفهجویی نمایید.
مشتری بوسیله شماره کاربری و گذرواژه ورود به «وبسایت مشترکین» که شرکـت در اختیارش قرار میدهد، میتواند مراحل راهاندازی سرویس خود را پیگیری نموده، سرویس اینترنت خود را تمدید نماید، پروفایل خود را ویرایش کند، کالای مورد نیاز خود را خریداری نماید و با بخشهای پشتیبانی و فروش شرکت ارتباط برقرار کرده مشکلات خود را با آنها مطرح نماید، بسیاری امکانات دیگر که تقریباً حضور او در شرکت را غیر ضروری میکند. بخش پشتیبانی رهام داتک همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه میباشد و چنانچه تاکنون شماره کاربری و گذرواژه مربوط وبسایت مشترکین خود را دریافت نکردهاید، میتوانید همین حالا با پشتیبانی گروه شرکتهای داتک ۸۱۶۸۶۸۶۸ تماس حاصل نمایید.
رهام داتک از معدود شرکتهایی است که دارای واحد حامیمشترکین و رسیدگی به شکایات یا Customer Care است. شما میتوانید در هر لحظه از راه وبسایت مشترکین، نظرات و مشکلات خود را با بخش حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات مطرح نمایید و مطمئن باشید که آنها در اسرع وقت پیگیر مشکلات شما خواهند بود.
شبکه تبادل اطلاعات بانکی یا شتاب شبکه ارتباطی میان تمامی بانکها و موسسات اعتباری با قابلیتهایی برای رونق تجارت الکترونیکی است که به کاربران بانکهای مختلف اجازه میدهد تا با داشتن حساب در یک بانک از خدمات پرداخت الکترونیکی بانکهای دیگر استفاده نمایند. بنابراین شما مشترک محترم که دارای کارت پرداخت، هدیه یا اعتباری در یکی از بانکهای عضو شتاب هستید میتوانید با گرفتن رمز اینترنتی یا رمز دوم یا در بعضی موارد CVV2 از طریق هر بانک دیگر عضو شتاب، پرداخت الکترونیک داشته باشید.
بعضی از مشترکین نیز میتوانند با مراجعه به خودپرداز (ATM) بانک خود، برای کارت اعتباری خود رمز اینترنتی دریافت نموده و از پایانههای دریافت و پرداخت سایر بانکهای عضو شتاب در شبکه اینترنت استفاده نماید. بنابراین شما میتوانید پس از دریافت کد مربوطه از بانکی که در آن حساب دارید، از وبسایت مشترکین پرداخت اینترنتی بانکی رهام داتک سرویس خود را تمدید و هرگونه پرداخت خود را انجام دهید.